2015. okt 13.

"Bios" rettegésem

írta: szúrós történetek
"Bios" rettegésem

20140213_hengd07r.jpg
Egy kliensünk vallomása a véletlen biofüvezéséről...
Beleszívtam 3 slukkot, mert nem tudtam, hogy ez nem THC.
A hatása 15-20 percen át tartott. Le kellett guggolnom, mert úgy éreztem, hogy elfáradt a lábam. Ekkor jöttem rá, hogy ez "BIO".
Égett műanyag szaga volt és a szívem úgy zakatolt, mint a gyorsvonat. Azt hittem ott halok meg.
Fura, hirtelen pánik jött rám, megközelítőleg sem éreztem még ilyet. Nem száradt ki a szám, nem jöttek olyan tünetek, mint a fűtől. 
20 perc után elmúlt a heves szívverés. Bedurrant a szemem. Kb. úgy nézett ki, mint a poroltó színe.
Azon pörgött az agyam, hogy: "Úristen mit csináljak? Feljelentsem magam? Boncolásra ajánljam fel magam, hogy derüljön ki mi ez? Kapják el azt aki ezt kitalálta!"
2-3 napig zavart voltam. Hülyeségeket csináltam. Például ha újságot kértek, hogy adjam oda, én  bögrét nyújtottam helyette.. Teljesen széthullottam.
Három napig nagyjából csak aludni akartam. Álmos voltam állandóan. Tippmixen is zöldségeket fogadtam.
Attól féltem nem múlik el és maradandó kárt okoz bennem.
Másnap megmutatták, hogy néz ki a "bio":  élénkzöld színű, valamilyen kristályos anyaggal kezelt fenyőkéreg, amiben szármaradvány szerűségek is voltak.
1 gramm ára 500 és 1000 Ft között mozog, amiből 20 cigi jön ki.
(Mindaddig 1 g fű 2000 forintba kerül és 4 cigi lesz belőle.)
Lejegyezte: Varga Mónika

Amennyiben Önnek vagy hozzátartozójának kábítószer-problémája van, keressen minket bizalommal!
Drogprevenciós Alapítvány  1134 Budapest, Csángó u. 3/b.
Nyitva: Hétfő-péntek 16-19 óráig

Szólj hozzá

drog igaz történet herbál biofű szintetikus kannabioid